Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010

Σου το 'πα μια, σου το 'πα δυο...






....στο λέω ....
ΤΡΕΙΣ!!!



και δεν ξέρω πόσες ακόμη.


Κανείς μας εξάλλου όταν ξεκινούσαμε την ηλεκτρονική και μέσω των blogs, καταγραφή εντυπώσεων, ερεθισμάτων και προβληματισμών, δεν το γνώριζε εκ των προτέρων.


΄Ηταν απόφαση που δεν την επεξεργάστηκα για πολύ. Είμαι ενθουσιώδης, σου το έχω ξαναπεί και παρορμητική.
΄Οσο εσύ γνώριζες πριν ξεκινήσεις τι σημαίνουν τούτες οι ηλεκτρονικές σελίδες, άλλο τόσο το γνώριζα κι' εγώ.
"Ψάξτε και θα ανταμειφθείτε πλουσιοπάροχα"
έγραφε στο άρθρο του Έθνους της Κυριακής (2/7/06), η δημοσιογράφος Αγγελική Κώττη, με τίτλο "Κίνημα Επικοινωνίας".




΄Ετσι λοιπόν... (27/12/2006)
το αποφάσισα.
Τόλμησα
(12/1/2007 ανάρτηση )
και ξεκίνησα, περισσότερο από περιέργεια όσον αφορά τις δυνατότητες της διαδικτυακής τεχνολογίας.



Σήμερα τρία ολόκληρα χρόνια αργότερα, βρίσκω πως η ανταμοιβή μου είναι ανεκτίμητη.



Πέρα από την επικοινωνία μας (καθημερινά μαθαίνω αξιόλογα πράγματα), συγκινούμαι και δακρύζω με τις ευαισθησίες και τα σπουδαία αποθέματα ψυχής όλων των φίλων. Επλήσσομαι από τις εκδηλώσεις ενδιαφέροντος, αλληλοσεβασμού και αγάπης όχι μόνο προς εμένα αλλά και για τον καθένα ιδιαίτερα.
Χαμογελάω από συμπάθεια και συγκίνηση.
Γελάω με όλη τη σημασία της λέξης με τα mails, τα ανέκδοτα και άλλα χαριτωμένα που βρίσκω, αλλά και ...έχω χωθεί για τα καλά στην κουζίνα μου, να δοκιμάζω τις γευστικές σας προτάσεις.


Θα ήταν άδικο να μην αναφερθώ στις εκδηλώσεις της αγάπης σας, παρά το ότι δίσταζα, φοβούμενη τον τρόπο που θα το εισπράξετε. ΄Ομως θεωρώ υψίστη την τιμή που μου κάνατε, να ασχοληθείτε μαζί μου.





Η asimenia λοιπόν (έχει κλείσει το μπλογκ της) αρχές του 2007 ξεκίνησε με ένα αφιέρωμα στην αφεντιά μου.

Καμαρώστε την, έγραφε, ενώ κοιτάζει καλά καλά τα σπιτάκια μας και αναρωτιέται σε ποια αυλή θα πρωτοπροσγειωθεί για να αφήσει τα γλυκά της λόγια...



Και εγώ έμεινα τότε με το στόμα ανοιχτό από την έκπληξη, να αναρωτιέμαι, μα τί έκανα...
Πολλοί επίσης φίλοι συμπλόγκερς με έχουν τιμήσει κατά καιρούς με αναφορές τους στη "Γλαρένια":

Ο George, που με το ξεκίνημά μου σκόνταψα στα γενέθλιά του.
και ακολούθησαν:
tzonakos, Νερίνα, betty (cookthebook), cinestef, pediatre, elpida (Κατερίνα ΔΕ.ΣΤΑ.ΠΑ), Μαρίνα-έμπυρη γνώση (20/7/2007 με τίτλο "για Σένα Γλαρενια μου...")



"Σου εύχομαι την ζωη του
Ιωνάθαν Γλαρένια μου....Μέσα απο την ψυχή μου...",   μου
ευχήθηκε.

Μαριλένα, ΩΣΗΕ, ξανά ο George, ξανά η elpida (Kατερίνα ΔΕΣΤΑΠΑ), Sad Prince (έχει επίσης κλείσει το μπλογκ του) και πάλι από elpida, takiz, και πάλι takiz, elpida ξανά, Αristodimos, Το τέρας της Αμάθειας, maria λεμονάτη, radio marconi, ξανά το τέρας της Αμάθειας, paratriha με την καταστροφή και την ανασυγκρότηση της....Φυρδηνίας, Kαραφλοκότσυφας, νατασσάκι, afmarx (χαχα...ακόμη γελάω..), EKTOΡΑΣ, mareld, κούκος μόνος, ξανά cinestef, ανασαιμιά (Πολύμνια), Surrealist (το παραθέτω αυτούσιο μιας και το μπλογκ είναι πλέον "κλειστό"

"Τρίτη, 11 Νοέμβριος 2008
από καιρό το είχα υποσχεθεί, μία ανάρτηση για τη φίλη Φύρδην Μίγδην, τη γλαρένια αγκαλιά, αυτή την εξαιρετική παρουσία στη παρέα μας στο internet,
Θέμα η αγκαλιά και
απλώς να πω πως όλα όταν είμαστε θετικοί είναι μια αγκαλιά
η θάλασσα
το σώμα του ουρανού
η γη που ακουμπάμε που πατάμε που φιλάμε...
όσα το βλέμα μας αγγίζει
όσα η αφή “γεύτηκε”
και όσα ακούσαμε υποδυόμενα ή όχι,
ηθελημένα ή αθέλητα...
όλα μια αγκαλιά

ο κάθε μορφασμός
η κάθε μας κατάφαση ή άρνηση
κάθε χαρά ή μη
κάθε αφοσίωση
κάθε γλυκιά-πικρή αγάπη
κάθε μηχανισμός μας ταυτοποίησης
κάθε κατάσταση που συνέβη και συμβαίνει
είναι μια αγκαλιά

όλα που μας εφησυχάζουν,
κάθε συλλογισμός
ακόμα κάθε απειλή
κάθε χαρακτηρολογικό στοιχείο που διαταράζει ή αντιστοιχεί.

Ήθελα απλώς να πω ότι όλη η ζωή είναι μια αγκαλιά...
και η αγκαλιά είναι η αρμονία μιας ζωής,
της ζωής μας, υπεραναπληρώνοντάς την πρόθυμα, αράθυμα, ακατάπαυστα
και ίσως κυκλοθυμικά,
η αγκαλιά αναγκαία."

Ξανά radio marconi, butterfly, homemade με το πολύ ωραίο βιντεάκι, Steriani Zali με το μοναδικά υπέροχο ταξίδι, trelos tou xwriou, Thalasseniazamanftou.


Εδώ και αρκετό καιρό επιθυμία μου μεγάλη ήταν να αναφερθώ σε όλα αυτά τα αφιερώματα ή τις αναφορές που κατά καιρούς κάνατε για μένα τιμώντας με ιδιαίτερα,
για να σας ευχαριστήσω
ΟΛΟΥΣ.


Δίσταζα όμως, δεν ήξερα πώς θα εκληφθεί και έμεναν αποθηκευμένα στο σκληρό δίσκο του υπολογιστή μου, γιατί κατά τα άλλα τα έχω και θα εξακολουθώ να τα έχω καταγεγραμμένα στην καρδιά μου.
Εκεί δεν κινδυνεύουν από κανένα διαδικτυακό ιό...




Update 5/10/11
Ενδιαφέρουσες εγγραφές σχετικές με την αγκαλιά από:


The Law og 4 L
Planitikos

91 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Α στο καλό σου με βούρκωσες πάλι..
κάτι θα ξέρουμε όσοι αναφερθήκαμε σε σένα ε;

Γλαρένια, απο καιρό είχατε ανακαλύψει οτι όλα είναι μία αγκαλιά αλλά οτι όλος ο κόσμος μία αγκαλιά έγινε, έτυχε σε μένα ο κλήρος να το φωνάξω.. :)

3 χρόνια ε;

κι ακόμη τόσα κι άλλα τόσα και όσα εσύ επιθυμείς να είναι :)

ασπασμοί στον άσπαστο :)

Artanis είπε...

ΚΙ εμείς ευχαριστούμε Γλαρένια μου, για την φιλία, την παρέα και την ομορφιά που μας κέρασες μέσα από το μπλογκ σου...
Να τα χιλιάσεις...

Phivos Nicolaides είπε...

Όμορφα, ευγενικά λόγια αγάπης, τιμής και εκτίμησης στους άλλους. Μπράβο!

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα!
Πολύ μου άρεσε αυτό το αφιέρωματάκι!!! Είναι γλυκός ο κόσμος εδώ μέσα και ας τον λένε απρόσωπο..
Απρόσωπος είναι σε άλλα θέματα..
Να τα εκατοστήσεις τα χρόνια σου εδώ!!
Και να είμαστε καλά! :)

logia είπε...

το αξίζεις γιαυτό να μην είσαι καθόλου διστακτική!
την καλημέρα μου

b|a|s|n\i/a είπε...

απίστευτο! πώς περνάει ο καιρός ε; τρία ολόκληρα χρόνια; και είναι σαν χθες μόλις.
τι να πούμε γλαρένια μου για σένα; που πάντα με ψυχή ανθισμένη και καρδιά γλυκιά και αληθινή μας έχεις μοιράσει τόσα μα τόσα. ίσως περισσότερα από ότι φαντάζεσαι.
να είσαι πάντα καλά! χιλιόχρονη! στα επόμενα πολλά χρόνια ακόμα. με αλήθεια συναισθημάτων. με όλα αυτά τα μαγικά τα αληθινά.
ολόψυχα ευχαριστώ που συναντηθήκανε οι δρόμοι μας. ολόψυχα ευχαριστώ για όλα αυτά. με όλα αυτά. σε όλα αυτά.
φιλιά σου πολλά. και χρόνια καλά πολλά δικτυακά και όχι μόνο. φιλιά!

RedHat είπε...

Επειδή η αγάπη επιστρέφει πάντα εκεί απο όπου ξεκίνησε, εισπράτεις αυτό που δίνεις.
Α Γ Α Π Η !!
Εμείς σ΄ευχαριστούμε που είσαι εδώ.

Να έχεις μια ομορφη μέρα .

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Η ΓΛΑΡΈΝΙΑ σου αγκαλιά που τους χωράει όλους.....
Σε γνωρίζω πιο λίγο από όλους......
Σ'ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!

ξωτικό είπε...

Eμ ότι δίνεις παίρνεις κυρία μου
καλά να πάθεις λοιπόν και τι σε περιμένει ακόμα......
ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑ

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Να εισαι παντα καλα γλυκια μου συνονοματη.Να παιρνεις στη ζωη σου παντα χαρες εντος και εκτος διαδικτυου και να μας χαριζεις την αγκαλια σου.Εγω σ'ευχαριστω για την αναφορα που εκανες σ'εμενα την ημερα της γιορτης μας.
Σε διαβασα απο μακρια και συγκινηθηκα.
Φιλια πολλα.

BUTTERFLY είπε...

Γλαρενια μου γλυκια! Και μετα λενε πως το ιντερνετ απομακρυνει τους ανθρωπους! ας ρωτησουν κι εμας για το μοιρασμα και το νοιαξιμο που εχουμε νιωσει! Να εισαι καλα! Εγω σε ευχαριστω για την αγκαλια σου τη Γλαρενια που μας σκεπαζει προστατευτικα σαν φτερουγα, για τις υπεροχες πεταλουδες, για τα ομορφα λογια, για τις ζεστες αναρτησεις! Χρονια Πολλα στο μπλογκ και σε σενα πολλα και καλα!!!!

Unknown είπε...

Αν και σε ανακάλυψα τελείως πρόσφατα, είσαι πολύ γλυκιά!
Να τα εκατοστήσεις εδώ μέσα

ZouZouna είπε...

Πολλές γλαρένιες αγκαλιές να σκορπάς πάντα.

Πόσο περίμενα μια επίσκεψή σου, με μια αγκαλιά, όταν σε ανακάλυψα, δεν λέγεται. και ήρθες και έμεινες.
εγώ ευχαριστώ πολυ.
υ.γ. οι τρελλοί σπίτια τους !
ζουζουνοφιλιά

Ανώνυμος είπε...

Πιστεύω πως οι σημαντικοί άνθρωποι ακόμη και στο νετ λάμπουν.
Τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Να είσαι πάντα καλά

Τα φιλιά μου

Σταλαγματιά είπε...

Και αυτός είναι ο πιο σημαντικός λόγος που υπάρχουμε εδώ μέσα και η αγάπη αυτή δεν έχει κανένα συμφέρον να εκφραστεί πέρα από την αγνότητα των συναισθημάτων!!

Μπράβο γλαρένια μου
Φιλιά πολλά

Ανώνυμος είπε...

Αν είναι κάτι που έχω ξεχωρίσει στο blog σου, αυτό είναι το άρωμα του. Κάθε φορά που μαγειρεύεις καινούργια ανάρτηση, μοσχοβολά η γειτονιά αγάπη.

Χρόνια πολλά στο blog.

P. Kapodistrias είπε...

Πάντα εδώ συγκινούμαι γόνιμα, γιατί κάπου στο βάθος υπάρχει ΦΩΣ!

Ανώνυμος είπε...

εύχομαι να τις χιλιάσεις τις αναρτήσεις Γλαρένια μου!! Χρόνια πολλά για τα 3 και καλό ξεκίνημα στο τέταρτο! Θερμές ευχές!

ceralex είπε...

Μια τεράάάάάστια αγκαλιά γλυκειά γλυκειά!!!


:)
Καλή χρονιά γλαρένια...!

Μαριάνθη είπε...

Να υπάρχει πάντα αυτός ο ιστοχώρος Γλαρένια για να μας δροσίζει με την αύρα του Αναπλιού και το ρομαντισμό.Πέρασα να σε χαιρετίσω και ξαναπερπάτησα στην Αρβανιτιά, στην παλιά πόλη, αντίκρισα το Μπούρτζι, στάθηκα και ψηλάφισα χάντρες κεχριμπαρένιες κομπολογιού...ένιωσα μυρωδιές, έζησα πάλι αγκαλιές...
Σε ευχαριστώ!θα ξαναπεράσω!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Παίρνεις ότι δίνεις λένε!!!
Εύχομαι από καρδιάς να τα χιλιάσεις!
Φιλιά!

Sidepap21 είπε...

Μαζί με τις ευχές μου ...
Μια τεράστια θαλασσινή αγκαλιά ...
απ' την άκρη του Αιγαίου σε Σένα και σ' όλους τους γλάρους σου !!!
Ευτυχής με τη γνωριμία σου και πάμπλουτος με τη φιλία σου !!!

Μαριλένα είπε...

αχ Γλαρένια μου, δίπλα-δίπλα πορευόμαστε, μαθαινουμε, χαμογελαμε και δακρύζουμε μαζί!

αυτα τα τρια χρονια που πέρασαν, πολύ χαρούμενη είμαι που δίπλα διπλα βρισκόμασταν
και εξακολουθούμε να βρισκόμαστε. μη κοιτάς που σχόλια δεν εχω πια, εγώ, πάντα σε διαβάζω.

σε φιλώ πολύ
και σ' ευχαριστώ που πάντα δίπλα μας είσαι..

Margo είπε...

Τρία χρόνια! Να γίνουν πολλά, πάρα πολλά εύχομαι και να εισπράτεις πάντα αγάπη και μια αγκαλιά ζεστή από όλους.. πόσο έχουμε ανάγκη αυτή την αγκαλιά γλαρένια μου, γι αυτό κολλάμε και το τόλμημα γίνεται πάθος.
Καλά να είσαι!!!

Μηθυμναίος είπε...

Αλίμονο αν δεν το άξιζες εσύ, Γλαρένια μας!!!
Τα ευγενικά σου αισθήματα, η ευαισθησία, η απίστευτη τρυφερότητα και η ομορφιά είναι έκδηλα!!! Ο πλούσιος εσωτερικός σου κόσμος ξεδιπλώνεται κι αποτυπώνεται, κάθε λίγο, στις αναρτήσεις σου, εδώ στο τρίχρονο μπλογκ σου!

Εμείς σ' ευχαριστούμε που υπάρχεις!!!

Να τα εκατοστίσεις!!!

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Ναι, με εκφράζει και εμένα ετούτο το ξέσπασμα της θετικής σου διάθεσης. Η ενασχόληση με τον χώρο μας πλουτίζει κατά πολύ εσωτερικά αν γνωρίζουμε να κρατήσουμε μέσα μας όλα τα θετικά που προσφέρει και ο εποικοδομητικός χαρακτήρας είναι υψηλού βαθμού. Οι ευχάριστες εκπλήξεις πολλές καθώς ανακαλύπτουμε πλούσιους κόσμους και πως γινόμαστε κατανοητοί ευρύτερα. Μα μη ξεχνάς πως ό,τι έδωσες πήρες, ο χώρος είναι δίκαιος.

Πάμε για άλλη μιά τριετία :) Ντού από παντού!! :) Καλό βράδυ.

Τάσος Ν. Καραμήτσος είπε...

Κι ακόμα δεν κουράστηκες!
Μπράβο.
Να είσαι καλά
να τα εκατοστίσεις

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΞΙΖΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΦΙΕΡΩΣΗ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ,ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΟΥ.ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΛΕΙΠΟΥΝ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ.ΜΕΙΝΕ ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΙ.
ΧΙΛΙΟΧΡΟΝΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΟΥ!!!!

kostaslogh είπε...

μόνο εγώ δεν σου έκανα αφιέρωμα...
να ξέρεις ότι σε αγαπάω το ίδιο κι εγώ όμως

jf είπε...

Έστω και αργά, χαίρομαι που σε @γνώρισα...
Να τα 100στήσεις!!

Ανώνυμος είπε...

Ουτε εγω.. σου εκανα! Οχι γιατι δεν σ αγαπω( αυτο φαιενεται αποτο ποσο σε διαβάζω) αλλα γιατι δεν εχω κανει σε κανεναν! Να εισαι καλα και να μας γεμιζεις ομορφιες και γλαρενιες αγγαλιες!
Φιλια !

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ευρύνοέ μου,
‘ Ετσι είναι «ο κόσμος μια αγκαλιά» αλλά στην καθημερινότητά μας διστάζουμε να εκδηλωθούμε. Μπαίνουν φραγμός ο εγωϊσμός, ο ανταγωνισμός, ακόμη και η υποψία ειρωνικής διάθεσης στο βλέμμα του άλλου, που εδώ δε βλέπουμε και που ο σημερινός τρόπος ζωής τα υποδαυλίζουν.. Και συνεχίζουμε..
Εν τέλει βρίσκω πιο αληθινό τούτο το διαδικτυακό κόσμο, γιατί τολμάμε να εκφράσουμε αυτό που πιστεύουμε και είμαστε.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Artanis μου,
Σ’ ευχαριστώ που με τιμάς με τη φιλία σου

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Phivos Nicolaides μου,
Σ’ ευχαριστώ, να είσαι και να είμαστε καλά

Φιλί και Γαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Hfaistiwn-άκο μου,
Χα... λες να γίνω σαν τη συγχωρεμένη την Αυστραλή γιαγιούλα -μπλόγκερ

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

logia μου,
Βρήκα αξιόλογη παρ-e-α και έμεινα
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

b|a|s|n\i/a μου,
…και όμως αληθινό!!
΄Ελα καλέ…βλέπω του κήπου σου τα λουλούδια και ανθίζω.
Ξέρεις πόσον καιρό το πάλεψα μέχρι να μπω στην «αυλή» σου για το πρώτο δειλό σχόλιο; Δεν έβρισκα λόγια να υποστηρίξω την ταπεινή μου γνώμη και δίσταζα.
Μέθυσα (ως άλλη Πυθία) με τα λουλούδια σου και έγραφα...
:-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

RedHat μου,
Δεν έχω τίποτε άλλο πέρα από ειλικρίνεια...απλά πράγματα.
Σ' ευχαριστώ

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Γιαγιά Αντιγόνη μου,
Να το, το είπες και με πρόλαβες…
Με κανέναν από το χώρο δε γνωρίστηκα γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο. Να μπορώ να εκφράζομαι ελεύθερα.Και όμως είναι σαν να σας ήξερα χρόνια και ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ το ίδιο

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Χαμογελάω με τις ξωτικές σου
«απειλές»
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑΑΑΑΑ ή ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑ
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΓΙΑΝΝΑ μου,
Να είσαι και να είμαστε καλά, συνταξιδιώτες σε τούτο το όμορφο ταξίδι
Σ’ ευχαριστώ

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

BUTTERFLY μου,
΄Ενα περίεργο πράγμα..με σένα και τις Μαργαρίτες του χώρου.Όπου βρω τα σχετικά εικονίδια που μου αρέσουν τα μαζεύω ΓΙΑ ΣΑΣ.
Κατι όπως με τι χαλκομανίες όταν ήμουνα μικρή
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

d / bear μου,
:-)
Σ’ ευχαριστώ

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

zoyzoyn-ιάρα μου,
και καλή μου φίλη από αλιά,έχουμε περάσει όμορφα εδώ, όπου ενίοτε παλιμπαιδίζουμε…
Θυμασαι το παιχνίδι με τις παιδικά μας παιχνίδια;
:-)
Σ’ ευχαριστώ

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Tonia μου,
Σ’ ευχαριστώ και να ήξερες πόσες φορές στα τρία αυτά χρόνια το έχω πει αρχής γενοένης από ( 5/5/ 2008 - «Τίποτε δε γίνεται τυχαία..»

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Σταλαγματιάμου,
Αν δεν ήταν έτσι όπως λες, θα είχαμε κλειδωμένα σχόλια και θα μιλούσαμε με τον e-αυτό μας
Σ’ ευχαριστώ που είσαι εδώ

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

steriani μου zali,
:-)
Εμένα τώρα που με ...ζώνουν οι μυρωδιές της ατμομηχανής κι’ ακόμη κουνάω το φουλάρι…
Σ' ευχαριστώ,
Να είσαι πάντα καλά

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Π.Κ. μου,
Κι’ εγώ χαίρομαι και καμαρώνω διπλά κάθε που εμφανίζεσαι
Σ’ ευχαριστώ που τίμησες τούτη την επετειακή ανάρτηση
Με τις ευλογίες σου παίρνω δύναμη και κουράγιο και…συνεχίζω

Μετ’ ασπασμών τε και εναγκαλισμών

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

globalgreek μου,
Σ ευχαριστώ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ceralex μου,
Τι ευχάριστη έκπληξη!!!!
Με τίμησες ιδιαίτερα (θέλω να το ξέρεις) και σ΄ευχαριστώ, με την επίσκεψή σου

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Μαριάνθη μου,
Να φέρνεις και σαλέπι…
Πρόσφατα έμαθα (είδες ο Γκούγκλης;) πως αυτό είναι το σερνικοβότανο που ακουστά έχουμε όλοι μας.

Σαφώς και δεν είναι για να χανόμαστε,

Σ' ευχαριστώ

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΕΛΕΝΑ μου,
΄Ηξεραν εκείνοι που τα έλεγαν…
:-)
Σ’ ευχαριστώ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Sidepap21 μου,

Εγώ σ’ ευχαριστώ γιατί μέσα από το μπλογκ σου έχω μάθει πράγματα
Βάτια-βάτια…αλήθεια έπιασαν οι κληματόβεργες, θα το φτιάξεις το κρασί;

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Μαριλενα μου,
Χα…έρχομαι και κοιτάζω μήπως και άλλαξες γνώμη, και άνοιξες τα σχόλια και μου διαφεύγει
:-)
Σ’ ευχαριστώ

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Margo μου,
Αυτοκολλητάκια ένα πράμα…
Αυτή η συναισθηματική «μοναξιά» εκεί έξω πιστεύω πως μας έστρεψε σε τούτα τα δρομάκια
Σ’ ευχαριστώ για όλα

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Μηθυμναίος μου,
Αλίμονο μου αν δεν (άκουγα) …διάβαζα την καλή κουβέντα από εσένα ευγενικέ μου συμπλόγκερ
:-)
Καλή μας συνέχεια,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ντουυυυ Κωνσταντίνε μου Κόλιο,
:-)
Για τριετία δεν υπόσχομαι…
:-)
Σ’ ευχαριστωωωωώ που είσαι σήμερα εδώωωωω

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τάσος Ν. Καραμήτσος μου,
Τώρα ΄Αρχοντά μου τι να πω, που κοντά σου ξεκουνήθηκα και έφτιαξα 2-3 χαϊκού
Εγώ φταίω που εσύ με ενεθάρρυνες;
Τώρα... να θυμηθώ:

Ναι*.. είμαι blogger
σε λουλουδάτους αγρούς
κρίνα μαζεύω

* "Δεν" είχα τότε γράψει, γιατί δεν είχα ακόμη το μπλογκ

Φιλί και μια μεγάλη Γλαρένια αγκαλιά

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Θα σε μαλώσω JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS μου… εσύ δηλαδή δεν είσαι φίλος, δε θα περνάς;
:-)
Σ' ευχαριστώ

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

kostaslogh μου,
Χα… θυμάσαι το παιχνίδι πρόπερσι το καλοκαίρι με τις πέντε λέξεις κλειδιά μεταξύ των οποίων και η σουπιά και τις στιχοπλοκές που κάναμε;
Σε καλό σου…γίνεται να μη σε αγαπάω κι’ εγώ όμως;
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

tovenito είπε...

τρίτη χρονιά επιτυχίας;;;;;
μπράβο βρε αγλαρόφοβη!χαράς το κουράγιο σου!
ο θεός να μου κόβει ποστ και να σου δίνει σχόλια για όσο αντέχεις ακόμη!λολ!
από τις πιο ζεστές και γλυκές υπάρξεις που διαβάζω εγώ με πηγαία καλοσύνη ψυχής!
φιλιά πολλά!
(και ξαναλέω, χάκερ θα βγεις απο εδώ μέσα, χάκερ!)

ΦΙΛΙΠΠΟΣ είπε...

ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΑΣ..

Ένα νέο blog γεννήθηκε με σκοπό να δόση βήμα σε όλους τους Έλληνες ..Ένα Blog όπου μπορεί ο καθένας μας να γράφει ότι τον απασχολεί επώνυμα η ανώνυμα…ένα blog που δίνει την ευκαιρία σε όλους τους Έλληνες να πούνε όλα αυτά που μέχρι τώρα διστάζανε να πούνε .. Αν θέλεις και εσύ να κάνεις κάτι για όλη αυτή την απάτη που βλέπεις γύρο σου ..έλα μαζί μας …..Το Blog σου δίνει την δυνατοτιτα να ακουστή η γνώμη σου σε ένα ευρύ κοινό χωρίς πολιτικούς κομματικούς εθνικούς η άλλους περιορισμούς .
Κάνε τώρα την αρχή έλα μαζί μας…………
Οι απόψεις που θα γράφεις εδώ δεν λογοκρίνονται σε καμιά περίπτωση και δημοσιεύονται ακέραιες

www.ksipnistere.blogspot.com

www.ksipnistere.gr

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Το blog σου ήταν παράδειγμα προς μίμηση για μένα

κι ήταν από τα πρώτα που 'χα στ' αγαπημένα!

Εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ακόμα να "πετάς"

και στη γλαρένια σου αγκαλιά όλους να μας κρατάς!

:)

zoyzoy είπε...

Τι γλυκά γενέθλια!Ολόκληρη κατάθεση ψυχής 3χρονών εδώ μέσα!
Εύχομαι αυτή η αγκαλιά να μείνει πάντοτε ανοιχτή και να δέχεται όλους όσους την έχουν ανάγκη.Για πολλά-πολλά χρόνια να συνεχίσεις να σκορπάς χαμόγελα και ελπίδα εκεί που χρειάζεται.
Να'σαι καλά γλαρένια μου!
Φιλιά θαλασσινά!

CHEF AT THE MARCHE BISTRO είπε...

ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ.ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΟΥ ΚΙ Η ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΠΑΡΕΑ ΣΟΥ!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

JamanFou μου,
Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Σε είχα γνωρίσει από τις αρχές που ξεκίνησα, ΄Ομως δίσταζα… ΄Αργησα να μπω και να καταθέσω την ταπεινή μου γνώμη.
Τιμή μου που με καλοδέχτηκες,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

xeimwniatikhliakada μου,
Νατο....αυτό δεν ήθελα να συμβεί και γι' αυτόν ακριβώς το λόγο ανέβαλα τις ευχαριστίες μου, ως ώφειλα και αισθανόμουνα, στους φίλους, τους οποίους φυσικά δεν τους υπολογίζεις από τα δώρα τους.
Ποιό το όφελος εξάλλου;
Για μένα στο χώρο τούτο μετράει η αμοιβαία, αμφίδρομη και αληθινή μας επικοινωνία,την οποία θεωρώ ως την καλύτερη ανταμοιβή για τον καθένα μας.
Κι' εσείς ΟΛΟΙ με ανταμείβετε καθημερινά με τις όμορφες αναρτήσεις σας πέρα και έξω από αφιερώματα και σχόλια
Καλή ΜΑΣ συνέχεια και να τα λέμε

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

toveniTo μου,
Τη γνώμη και τη θέση την προσωπική μου την εξέθεσα στη Λιακάδα στο ακριβώς προηγούμενο σχόλιο.
Επίτρεψέ μου, αντιστρέφοντας την ευχή σου να ευχηθώ με τη σειρά μου… ο θεός να μου κόβει σχόλια και να σου δίνει ποστ και ξέρεις γιατί;
Γιατί εσύ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ.
Στενάζεις το πληκτρολόγιο, λέμε….
:-)))
Σ’ ευχαριστώ, να είσαι πάντα καλά!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ksipnistere μου,
Καλή συνέχεια στην ενδιαφέρουσα σελίδα σας
και KAΛH XΡONIA!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αμά(λ)θειά μου,
Τώρα εσύ με πρόλαβες σε όσα είχα γραμμένα ωσάν υποσημείωση στο ποστ μου στα…"φτυσμένα"
Αμάλθεια, σου έγραφα, η ανάρτησή μου μοιάζει, σαν κόπια που το τέρας σου με τέχνη σχεδιάζει
Ειλικρινά, δεν το 'κανα εκ δόλου ή προμελέτης
κι ευχαριστώ σε από καρδιάς για τις ευχές που στέλνεις

Σημ. στο στίχο είσαι αχτύπητη, εγώ το παλεύω πολύ για να βγει...ζουμί
:-)))))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

zoyzoyμου,
Πραγματικά, όπως το λες κι’ εσύ, κάθε φορά στα τρία χρόνια εδώ μέσα, κάνω τα πιο γλυκά γενέθλια δικά μου ή του μπλογκ μου.
Αν έχεις χρόνο και ανατρέξεις ΕΔΩ (7/1/2008 - E", ναι λοιπόν..." και ΕΔΩ (10/11/2008 - "Ενός καλού ...μύρια επονται») θα το διαπιστώσεις ιδίοις όμμασι.
Τελικά όπως και τα παιδιά είπαν πιο πάνω, όλο αυτό που συμβαίνει το βρίσκω μια αυθόρμητη, ανυστερόβουλη και αληθινή ανταλλαγή συναισθημάτων (αυτό που λέμε ψυχούλα δηλαδή) και πολύ το χαίρομαι. Διαφορετικά ποιος ο λόγος να έχω ανοιχτά τα σχόλια.
Σ' ευχαριστώ,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Γλαρένια, είσαι η πιο μεγάλη μπλογκοαγκαλιά του κόσμου!
να τα χιλιάσεις τα μπλογκοχρόνια σου!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΠΕΡΝΑΩ.ΕΓΡΑΨΑ ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΣΟΥ.ΧΕ ΧΕ!!!ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.:) :)

cook είπε...

χαίρομαι που πανω στη γιορτη σου γλαρενια μου σου εχω και δωρακι!περνα να το παρεις σε λιγο:)
παντα εδω και παντα ετσι τρυφερη να εισαι...

Ανώνυμος είπε...

Γλαρένια μου γλυκιά και καλή, είναι από τις λίγες φορές που διαβάζω κάτι και με κάνει να μετανιώνω που έκλεισα τα blogs ή που όλο αλλάζω λημέρια, ή που είμαι περίεργος, όπως θές πέσ'το. Κι εσύ, δε με ξέχασες, με έβαλες εκεί και ας ήξερες πως πατώντας δε θα βρεθεί κάτι :(

Σε μια μεγάλη καρδιά σαν τη δική σου υποκλίνομαι. Μακάρι να έχεις πάντα αγάπη και υγεία να χαίρεσαι όλους όσους αγαπάς

Έκτορας/zamanftou

Savvina είπε...

Χρόνια Πολλά Γλαρένια...
Αν και είμαι καινούργια στον χώρο, θέλω να σου πώ να συνεχίσεις να γράφεις και να κλείσεις πολλά πολλά ακόμη χρόνια με αυτό το blog.
Να είσαι καλά.
Καλό σου βράδυ.

kiki είπε...

Γλαρένια μου γλυκιά, πολλά πολλά χρόνια ακόμα να γιορτάσουμε για το μπλογκ σου! Η παρουσία σου είναι μόνο θετική στο μλογκοχωριό!

Θεία Θ είπε...

Χρόνια πολλά, δημιουργικά, αστραφτερά και καλές πτήσεις Γλαρένια.

Ανώνυμος είπε...

Γλαρένια, σε περιμένει ακόμα μια ηλιόλουστη βράβευση, ελπίζω να μην τις έχει βαρεθέι:-))

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ποτέ μην πεις ΠΟΤΕ!!! μου,
Σ’ ευχαριστώ καλή μου Ιωάννα..
Με σύμμαχο το παρωνύμιό σου και προσεκτική διαχείριση, το διαδίκτυο σου επιφυλάσσει πολύ ευχάριστες εκπλήξεις.
Καλή συνέχεια,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Aσκαρντουλίνο μου,
΄Ελα βρε, μια μεγάλη αγκαλιά για σήμερα δική σου.
Τώρα, αν παρ’ ελπίδα, η μέρα σου πάει στραβά, μη μου θυμώσεις… με προκάλεσες
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS μου,
Παραπονιάρη…
:-)
Δες αστεϊσμούς με τον Ασκαρντουλίνο… έτσι χαριτολογούμε τρια χρόνια τώρα

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

cook μου,
Το πήραμε…το πήραμε… και σε ευχαριστούμε
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

rrage μου,
Στην ίδια θέση έχω κι’ εγώ βρεθεί και έχω πολύ μετανιώσει που διέγραψα το προηγούμενο «ΑΣΠΑΣΤΌΣ» ύστερα από την αναίτια και αδικαιολόγητη φραγή του Blogger.
Η "περιουσία" του δεν ήταν οι αναρτήσεις μου αλλά τα υπέροχα και μοναδικά σχόλιά σας που χάθηκαν μαζί του.
Και εφ’ όσον σαν διαχειρίστρια μόνο εγώ μπορούσα να μπαίνω, θα μετέφερα ό,τι άλλο ήθελα.
Είδες η βιασύνη και η αγανάκτηση πολλές φορές τι κάνουν;
Καλή σου μέρα ΄Εκτορά μου//zamanftou και σε ευχαριστώ

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Savvina μου,
Σ’ ευχαριστώ και καλη σου διαδικτυακή πορεία

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

kiki μου,
Αχ, τι μου κάνεις με τους πειρασμους-συνταγές σου…
Το πανίρ στραγγίζει στο νεροχύτη μου…
Αχ, αν είχαμε καλό πρόβειο γάλα (μου αρέσει και το κατσικίσιο) θα γινόταν τέλειο, γιατί από τα δυο κιλά γάλα ...ζήτημα αν έχει μείνει ένα +/- μισόκιλο τυρί

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Θεία Θ. μου
Σ’ ευχαριστώ και χάρηκα που έτυχε να e-συναντηθούμε
ΚΑΛΗ σου ΜΕΡΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

global greek. μου,
Σ’ ευχαριστώ για το άρτι και εκ Σουλτανάτου αφιχθέν ηλιόλουστο βραβείο
:-)
Καλό σου μεσημέρι,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

mia maria είπε...

Να είσαι πάντα καλά και ευτυχισμένη, με όλη αυτή τη θετική ενέργεια που μας μεταδίδεις και μας κάνει τόσο καλό!

nikiplos είπε...

Τα ηλιοτρόπια πάντοτε φωτεινά και με τη δική σου καλή διάθεση που πάντοτε μεταδίδεις σε όλους μας από τα γραφτά σου, αγαπητή γλαρένια μας!

Άιναφετς είπε...

Γλαρένια, Άσπαστος, πηγανοέρχομαι σ' αυτά τα blogs και ως "νέα" στον χώρο, έχω μπερδευτεί...
Τελικά τι σημασία έχει...όταν γιορτάζεις τρία χρόνια...νάσαι καλά και πάντα ζεστή η αγκαλιά σου! ΑΦ!